8 Ağustos 2017 Salı

Kandıran Kendini Kandirir

😡Kandıran kendini kandirir😡
👊Kimseye yalan borcum YOK👊
6 ayda cep telefonunu servise verdim.
Telefonda ücretin 300 TL anlaştık.
Uzun beklemeden sonra bu sabah telefon geldi.
Akşam saat 6 ya kadar telefonu alın yoksa depoya gidecek hak iddia edemezsiniz....
Servise gittim 350 TL para istediler.
300 TL konuştuk deyince servis yetkilisinde seviye düştü taklit yapar gibi konuşup "biz bilemeyiz kimle konuştun kim indirim yaptı 350 ödeyeceksiniz" dedi.
👌 telefonum konuşmaları kayıt ediyor. Servise ait ses kaydını buldum 👊konuşmayı dinlettim şok oldu👊
Telefon açıp 300 TL alıyorum ses kaydı var kadının elinde dedi ve telefonu teslim etti ...
17.temmuzda telefon tamir olmuş da 13 gün sonra haber veriyorlar.
50 TL için beceriksiz personel yüzünden küçük düşüp gözünde hilebaz sahtekar durumuna düştüler.
😁🤗iyiki ses kaydı almışım kandıramadılar MOR ETTİM AFERİN BANA 😁😂👊💪👌
#hilebaz #sahtekar #ceptelefonuservis #kamera #yalan #hakkınıara