23 Temmuz 2017 Pazar

Büyücüler ve Büyülerini Bozma Önerisi

 😡Sene 2017 Büyücüler iş başında😡
Perdelere kına boyası ile hıristiyanların haç işaretini yapmalar halıların altina domuz yağı bırakalar vs. Bunları yapmak için namaz kılıyorum yalanları ermiş dedeler gördüğünü iddialara Tükürüyorum.👊💪 3 Büyücü kadın tanıdım. Şer akar yüzlerinden biri öldü. 2 çanakçı yan yan yana biri gayrı müslüm büyücülerle biride şehir şehir Ülke sınırlarında ki hoca adini kirleten büyücülerle çalışır.
Çocukluğumdan beri bağışıklık kazandım sizin büyüler sökmez bize ELHAMDÜLİLLAH.  Ayet-el Kürsü Felak Nas Suresi okuyup evin kapı esiklerini de Besmeleyi şerifiyle silindimi batıl yok olur. Büyü etkisiz hale gelir.
👊 Perdede ki parmak izlerini yargıya taşırdım ama tenezzül etmedim. Anladım ki TÜRK POLİS layıkıyla çalışıyor 2012 yılı Polise kendi isteğimle uzun ifade ler vermiştim 😘🙋👊💪🇹🇷 #hilebaz
#büyücü #sahtekar #müminkadın #büyübozma #turkpolisi #turkkadini #zekaoyunları